Pratik Yemek Tarifleri: Tart Kalıbında Tiramisu

25 Ekim 2016 Salı

Tart Kalıbında Tiramisu

Tiramisu yapmayı bir de tart kalıbında deneyin. Ben denedim pişman olmadım. Buyrun tarife:

Malzemeler:

2 yumurta
1 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı maden suyu
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
1.5 su bardağı un

Kreması için:

2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı dolusu un
1 paket labne peyniri
1 çay bardağı şeker
1 paket vanilya

Keki ıslatmak için:

1 çay bardağı ılık su
1 paket 3ü 1 arada kahve

Süslemek için: Kakao

Yapılışı:

Yumurta ve toz şeker krema kıvamına gelene kadar çırpılır, sıvı yağ ve maden suyu ilave edilir çırpılmaya devam edilir. vanilya kabartma tozu kakao ve un da eklenir. Tart kalıbı yağlanır, karışım yayılır 170 derecelik ısıtılan fırında 35 dakika kadar pişirilir. Kek ılıdıktan sonra tart kalıbından ters çevrilir. Ilık su ve 3 ü 1 arada karışımı ile her yeri ıslatılır. Kreması için süt, şeker ve un çırpma teliyle karıştırılarak pişirilir, kaynamaya başlayınca labne ve vanilya ilave edilir. Çırpma teliyle karıştırılarak kremaya yedirilir ocağın altı kapatılır. Ilıdıktan sonra ıslatılan kekin üzerine yayılır.

Çay süzgeci yardımıyla kakao elenerek tiramisunun üzerine yayılır.

Afiyetler olsun...



Yapma amacımdan dolayı ben üzerini bu şekilde süsledim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder